Organizacja rachunkowości w Polsce
Z pomocą naszych zaufanych partnerów zapewnimy Państwa polskiej firmie odpowiednie prowadzenie księgowości. Naszym głównym zadaniem jest zorganizowanie i ułożenie Państwa pracy z księgowym w taki sposób, aby uniknąć powstania jakichkolwiek problemów prawnych. Ważne jest dla nas to, aby księgowość firmy polskiej była dla Państwa dostępna i zrozumiała.
Zalety współpracy z naszym księgowym:
- Państwa pierwotna dokumentacja podatkowa znajduje się u księgowego, który jest odpowiedzialny za prawidłowość jej sporządzenia i kontaktuje się w tej sprawie z organami skarbowymi. Ewentualna kontrola podatkowa odbywa się nie w Państwa biurze, a w biurze rachunkowym;
- nasi partnerzy ponoszą pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonej księgowości, dodatkowo biuro posiada ubezpieczenie od działalności;
- sprawiedliwa cena i sposób obliczenia wartości usług księgowych.
Ewentualne kierunki współpracy:
- tworzenie i bieżące prowadzenie księgowości nowo powstałej firmy w Polsce;
- przygotowanie, złożenie do organów skarbowych i rejestracja rocznych sprawozdań finansowych spółki;
- przejęcie obowiązków księgowego polskiej firmy i poprawki błędów w rachunkowości, popełnionych w przeszłości;
- zapewnienie udziału księgowego w kontaktach polskiej firmy z organami kontrolnymi.
Należy pamiętać, że w Polsce księgowy nie jest związany z miejscemrejestracji firmy – klienta. Niezależnie od tego, gdzie jestzarejestrowanapolska firma – zawsze możemy zapewnićodpowiednieprowadzenie jejksięgowości.